• (Android/iOS) Lily’s Garden კოდები შეუზღუდავი გასაღებები

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Lily’s Garden ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Lily’s Garden IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ კოდები შეუზღუდავი გასაღებები ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Lily’s Garden 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    მე მაქვს ტექნიკური პრობლემები, რომ სენსორული ეკრანი ზოგჯერ უპასუხოდ ხდება, როდესაც თავსატეხებს ვაკეთებ. ან კიდევ უფრო უარესი, მე შევეხები მარჯვნივ და ის გააქტიურებს მარცხენას. მთლიანობაში თამაში სუპერ დამამშვიდებელია. მე ვარ 700 დონეზე და მიმაჩნია, რომ ეს ცოტა ადვილია? მე ნამდვილად მაინტერესებს რა დონეზეა PPL, როდესაც ამბობენ, რომ ეს ძალიან რთულია. მე ამას ვაკეთებ იგივენაირად, მიუხედავად იმისა, თუ რას ითხოვს თავსატეხი და ის ასუფთავებს დაფას პირველი ცდის დროს 90%. რთული დონეები ჯერ კიდევ მოდის?

    მე მომეწონა ეს თამაში, მაგრამ ახლა ის მუდმივად იყინება. ძალიან გაბრაზებული ვარ ამდენი დრო რომ გავატარე (6178 დონეზე ვარ) და ახლა ვეღარ ვთამაშობ. მგონი წავშლი.

    კარგი!

    ძალიანი მაგარია. 1ცელია ვთამაშობ. ბავშვი გავაჩინე თუარა და უკეტ ვიავი მაშინვე გავაგრძელე


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :